Müsteri hizmetlerine ulaşmak zaten saatlerimi aldı.
"Şunun için şu rakamı tuşla, bunun için bu rakamı tuşla.
Tuşla babam tuşla!...
Amacım, telesekreterden bilgi alınabilecek herhangi bir servise bağlanmak değil, sadece sorunumu anlatabileceğim müşteri temsilcisine ulaşmak.
Telesekreter, "Sizi müşteri temsilcisine bağlıyorum" diyor, pat kapanıyor.
Hadi, bi daha dene!...
Olmadı, bir daha dene!...
Uzun uğraşlardan sonra nihayet ulaştım; dedim, "Adıma kayıtlı (çocuğumun kullandığı) telefon faturam taahhütlü 190 lira olmasına rağmen, iki aydır 370 liranın üzerinde geliyor"
"Bekleyin,  bakalım" dediler lütfen tarafından.
Baktılar, "Beyefendi, telefonunuz tek taraflı kapanmış. Bu yüzden fiyat yüksek" dediler.
"Kaç günde kapatıyorsunuz?" diye sordum.
"10 gün", dediler.
"Faturanızı son ödeme tarihinden itibaren 10 gün içinde ödemezseniz, faturanıza 150 lira açma-kapama ücreti yansır", dediler.
Karşımdaki şirket yöneticisi değil, müşteri hizmetleri temsilcisi.
Ne diyeceksin ki?
İtiraz etmek, gölgemizle kavga etmekten farksız.
Bari itirazımız buradan dillendireyim.
Allah aşkına, bu nasıl iş ya?...
10 gün ne ya!..
Eskiden, telefon da dahil, elektrik v.s gibi faturalarda, geciken bir faturanın üzerine ikinci fatura geldiğinde uyarı yapılır, son olarak kapatma yada kesme uygulamasına gidilirdi. 
Adamlar şimdi, 10 gün geçince hattınızı kapatıyor ve üzerine gecikme faizi değil 150 lira açma kapama ücreti uyguluyor. 
Ne yaptınız abi?
Penseyle, tornavidayla evime gelip hattı  kapattınız da, sonra gelip açma uygulaması mı yaptınız?
Birincisi, neden 10 günlük gecikmenin ardından hattı kapatıyorsunuz?
Aceleniz ne?
Belli ki, ödemeyi unutsun da, hattı kapatalım diye fırsat bekliyorsunuz. 
Utanmasanız, son ödemenin bir gün sonrasında hattı kapatacaksınız?
Belki de ileride onu da yapacaksınız!...
İkincisi, fatura bedeli kadar açma kapama ücreti almak neyin nesi?
Ne yaptınız?
150 liralık hangi emeği sarf ettiniz?
Tornavida, pense, çekiç, balyoz, testere mi kullandınız hattı kesmek için.
Oturduğunuz yerden, bir tuşa bastınız ve hattı kapattınız!...
Astronomik telefon faturaları yetmiyormuş gibi üstüne bi de bunlar...
Ya insaf artık!..
Yeminle insaf!..
Olur da, bu kadarı olmaz!...