ZONGULDAK TTK LİMANI adeta ÇAĞ ÇELİK Şirketinin özel mülkiyetinde bulunur gibi uygulamalarla karşılaşıyoruz.
KARDEMİR AŞ tarafından LAVVAR ALANINDA kiralanan alanı nasıl oluyor da KARDEMİR gibi önemli bir şirket üçüncü bir şirkete ÇAĞ ÇELİK firmasına kiralayabiliniyor?
DEV BİR YAPI adeta liman ortasında BENİ GÖRÜN çağrısı yapıyor. Ancak TTK Genel Müdürü, yardımcıları ve Yönetimi resmen uyuyor. Anlaşılıyor ki GÖZ YUMMA gibi bir uygulama ile karşılaşmış bulunuyoruz.
TTK bir şirkete kiraladığı alanı o şirket üçüncü bir şahsa kiralama gibi bir uygulama var mıdır?
Böyle bir uygulama Yoksa acaba TTK Yönetimi bu konuda ne yapmayı düşünüyor?
KARDEMİR AŞ yönetiminde güçlü bir durumda bulunan Yönetim Kurulu başkan yardımcısı olması mı böyle bir uygulamanın önünün açıyor?
SPK da işlem gören KARDEMİR AŞ gibi güçlü güvenilir şirketin böyle bir uygulamaya göz yumması da ayrıca düşünülmesi gereken bir husustur.
ÇAĞ ÇELİK ne yapmaya çalışıyor? 5 yıldır Zonguldak da liman işleri yapan firmaları birbirine rakip yaparak kırdırıyor? Ayakta kalan kalıyor kalamayan iflas ediyor. Zonguldak TTK Limanında resmen bir oyun oynanıyor?
Zonguldaklı şirketlerin geliri giderini karşılayamaz olmuştur. Bu olayın mimarı da KARABÜK firması ÇAĞ ÇELİK olmaktadır.
Bu arada EREN LİMANI ile da çalışan ÇAĞ ÇELİK firması sahibi damadının şirketi ATLANTİS DENİZCİLİK ile girmiştir.
Satın aldıkları ALTUR şirketini hazırlık yapmasına rağmen ihaleye sokmamıştır. Amaç nedir Zonguldak Firmalarının böyle bir işi almaması ve doğru düzgün yapanların önünün kesilmesi midir? İhale yapıldı ve tahminlerimiz bizi yanıltmadı ancak; ihale sonuçları henüz açıklanmadı. Doğru dürüst bu işleri yapan Zonguldak şirketlerini yok etmek isteyen ÇAĞ ÇELİK şirketi sahipleri LOJİSTİK olarak Zonguldak limanlarını neden ele geçirmek istiyorlar?
Anlayacağınız bir rant oyunu var.
TTK BU OLAYIN ACABA NERESİNDEDİR
GÜNÜN SÖZÜ: DENİZİN KIYISINA EV KURAN ÇOK DALGA GÖRÜR