TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ

Hastanemiz Üroloji Ameliyathanesinde Kullanılmak Üzere Malzeme Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2023/1012700

1-İdarenin

a) Adı

:

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ

b) Adresi

:

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Hastanesi Başhekimliği İbn-i Sina Kampüsü 67600 KOZLU/ZONGULDAK

c) Telefon ve faks numarası

:

3722612002 - 3722610185

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

Hastanemiz Üroloji Ameliyathanesinde Kullanılmak Üzere Malzeme Alımı

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

Hastanemiz Üroloji Ameliyathanesinde Kullanılmak Üzere Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Hastanemiz Eczane Sarf Deposu

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Yüklenici sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren, Cihazlar idarenin belirlediği yere sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 (Kırkbeş) gün içinde; teknik şartname hükümleri doğrultusunda çalışır vaziyette teslim edilecektir. Cihazlar kurulduktan sonra sarf malzemeleri Teknik Şartnameye uygun olarak idarenin malın sipariş tebligatına müteakiben malın sipariş tebligatının/yazısının tamamı kadarı en geç 15 gün içerisinde 08:00-16:00 saatleri ürünler orijinal ambalajında ve ambalajı açılmamış şekilde, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Hastanesi Eczane Sarf Deposuna teslim edecektir. Sözleşmenin süresi 12 ay olup, kurumumuza teslim edilecek olan cihazlar 2 yıl garantili olacaktır.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşmenin imzalandığı tarihte işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

30.10.2023 - 14:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Hastanesi Başhekimlik Katı Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.

• İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

• İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

• İstekli yerli malı teklif ederse; teklif edilen malın yerli malı olduğu Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen Yerli Malı Belgesi,

• Tıbbi cihaz üreticisi OEM (Original equipment Manafacturer - Original Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,

• Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İhale konusu malzeme olan  150 adet  Kesici Tur Loopları / Plazma Veya Bipolar/Monopolar Enerjili Kesici Looplar bittikten sonra   Teknik Şartnamede özellikleri ve miktarı belirtilen cihazlar hastanemizin envanterine kaydedileciğinden  istekliler sözleşme süresi boyunca   her türlü bakım, kalibrasyon, onarım ve yedek parça temini istekli firma tarafından ücretsiz olarak karşılanacağını, cihazlarda herhangi bir arıza olduğunda 24 saat içinde müdahale edileceğini ve 48 saatte  çalışır duruma getireceğini,  48 saat içerisinde  onarılamayan cihaz için yedek bir cihaz ile değiştireceğini  ve cihazların 2 yıl garantili olacağını beyan edecek olup, ihale dosyasında sunacaktır..Bu garanti üretici veya Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından ayrı ayrı beyan edilecektir. Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini Yüklenici üstelenecektir.

Yüklenici, Garanti süresi boyunca teknik destek hizmetleri periyodik bakım, onarım ve kalibrasyon hizmetleri ile bu işler için gerekli yedek parça ve sarf malzemelerini ücretsiz sağlayacaktır. Bu hizmetler üreticinin ve/veya ilgili standartların öngördüğü şekilde yapılacaktır. İstekli bu işlerle ilgili planı beyan edeceklerdir. Bu garantiler üretici veya satıcı firma tarafından antetli kağıda yazılı, kaşeli ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olacaktır.

Garanti süreleri bitiminden sonra en az 10 (on) yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça ve teknik servis sağlamayı üretici veya Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından beyan edecektir. İstekli bu süre içinde yedek parça dahil ve hariç olmak üzere teknik destek hizmet bedellerini garanti bitiminden sonraki en az 10 yıl için, yıllık olarak ihale bedelinin (ihale günü T.C. Merkez bankası döviz alış bedeli üzerinden)

-Parçasız ihale teklif bedelinin %3'ünü (yüzde üç),Parçalı ihale teklif bedelinin %6'sını (yüzde altı) geçmeyeceğini taahhüt edecek ve onaylı ve imzalı beyan edecek ve onaylı ve imzalı taahhüt belgesini beyan ederek idareye sunacaklardır.

Yüklenici teklif edilen cihaz/sistemlerin yazılım güncellemelerini garanti süresi boyunca bedelsiz, garanti süresi sonunda bedelli olarak yapacaktır.

Yüklenici teslim sırasında cihaz/sisteme dair Türkçe kullanıcı kılavuzları ve teknik belgeler (Türkçe veya İngilizce) (bileşen parça listelerini, bakım/onarım ve kalibrasyonunda kullanılacak belgeleri, arıza tespit ve takip, bakım, onarım vb.) verilecektir. Cihaz için 2 (iki) nüsha olmak üzere kurumun teknik elamanına sistemin teslimatı sırasında ücretsiz olarak verecektir.

İstekli teklif ettiği cihaz/sisteme ait yedek parça, ömürlü parça ve sarf malzemeleri liste şeklinde bildirecek ve hangilerinin garanti kapsamına girip girmediğini belirtecektir. Ayrıca yedek parça fiyatlarını (satın alındığı tarihte döviz cinsinden) teklifiyle birlikte beyan edeceklerdir.

4.3.3.

4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif veren isteklilerin ve teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olması ve teklif edilen malzemelerin ÜTS'de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması zorunluluğu olup, istekliler teklif ettikleri kalemlerin karşısına ÜTS Barkod Numarasını yazarak tekliflerinde sunacaklardır.

Sunulacak listede belirtilen ÜTS numaraları kullanılmak suretiyle https://titubb.titck.gov.tr/ veya Ürün Takip Sistemi(ÜTS)adresinden ürün / bayilik durumları, https://medula.sgk.gov.tr/MedulaUbbSorgu/pages/ubbBarkodSorgu.jsf adresinden ihale dokümanları arasında bulunan idare bazında ihtiyaç listesinde belirtilen SUT kodu ile ürün eşleşmeleri kontrol edilecektir.

Yapılacak kontrollerde ÜTS ürün/bayilik durumu uygun olmayan ve belirtilen SUT kodu ile eşleştirmeleri yapılmamış ürünlere ilişkin teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Söz konusu genelge gereği ÜTS kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için kapsam dışı olduğunu kanıtlayıcı belgesini teklif dosyasında sunacaktır.

Yerli malı ürün beyanı için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınacak "Yerli Malı" belgesini ihale dosyasında sunacaktır. Sunulan belgelerin üzerine kalem numarası belirtilecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:

a) İstekliler teklif ettikleri cihazlara/sistemlere/malzemelere ait tüm teknik detayları gösteren üretici firmaya ait  türkçe  dokümanlarını vereceklerdir. İstekliler tarafından teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre "Teknik Şartname Uygunluk Belgesi" başlığı altında yetkili kişi/kişilerce imzalanmış olarak cevap verilecektir. Teknik şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan teklifler değerlendirilmeyecektir.

b) Teklif edilen malzeme/cihaz ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı broşür, katalog, kullanım klavuzu gibi teknik doküman sunulacaktır.

c)  İdari Şartnamenin 8.1 maddesinde belirtilen yerli malı fiyat avantajı uygulaması sadece Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından ilgili kurum ve kuruluşların görüşleri alınarak orta ve yüksek teknolojili sanayi ürünleri arasından belirlenen ve her yıl ocak ayında Kurum tarafından ilan edilen listede yer alan mallara uygulanacaktır. Yerli malı ürün beyanı için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınacak "Yerli Malı" belgesini ihale dosyasında sunacaktır. Sunulan belgelerin üzerine kalem numarası belirtilecektir ve ilgili listede bulunduğunu belgeleyip ihale dosyasında sunacaklardır.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No 01900109