İSTANBUL (AA) - Decathlon, yeni marka kimliğini duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, "North Star" rehberliğinde ortaya konan yeni marka amacı doğrultusunda Decathlon, geliştirilmiş müşteri deneyimini, sürdürülebilirlik alanındaki taahhüdünü ve şirketin genel modernizasyonunu kapsayan büyük çaplı bir global strateji benimsiyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Decathlon Üst Yöneticisi (CEO) Barbara Martin Coppola, Decathlon'un hem tarihi hem de geleceği için çok özel bir ana tanık olunduğunu belirterek, "Dünyanın spora her zamankinden daha fazla ihtiyacı olduğu bir dönemi yaşıyoruz. Sporun birleştirici gücünün hem fiziksel hem de zihinsel sağlığa iyi geldiğine inanıyoruz. Decathlon olarak insanları sporun harikalarıyla harekete geçirerek toplum ve gezegenimiz üzerinde daha büyük bir pozitif etki yaratmak istiyoruz." ifadelerini kullandı.

Takım arkadaşlarıyla birlikte hedeflerine doğru çalışmaktan gurur duyduklarını akaran Coppola, "Decathlon topluluğunun, 'herkesin kendi koşullarına göre spor yapmasına olanak sağlamak' hedefine doğru kat ettiği yolu ve gösterdiği azmi kutlamak için bir araya geldiğini görmek muhteşemdi. İş yapma biçimimizi daha da geliştiren bu iddialı yeni stratejimizin, Decathlon'un benzersiz ve güvenilir bir spor markası olarak sektöre öncülük etmesini sağlayacağından eminim." açıklamalarında bulundu.

- Yeni marka kimliği ve portföyü

Decathlon'un yeni marka kimliği, markanın hedefini yansıtırken geçmişine de gönderme yapıyor. Yeni logo, dinamik mavi rengi ve "orbit" simgesi ile dikkati çekiyor. Bu simge, hareketliliği ifade ederken yeni zirvelere ulaşma hedefini ve sürdürülebilir iş modelinin merkezinde bulunan döngüsellik kavramını temsil ediyor.

Decathlon, yeni ve basitleştirilmiş bir marka portföyü aracılığıyla sporu herkese ulaştırmak için markanın tüm potansiyelini ortaya çıkarıyor. Şirketin yeni marka portföyünde Quechua, Tribord, Rockrider, Domyos, Kuikma, Kipsta, Caperlan, Btwin ve Inesis olmak üzere 9 kategori uzmanı marka ve Van Rysel, Simond, Kiprun ve Solognac olmak üzere 4 uzman marka yer alıyor.

Decathlon, sporun bireylerin hayatına ve toplumlara yapabileceği olumlu etkileri artırmayı hedeflerken çevresel sürdürülebilirliğe zarar vermemek için 2050'ye kadar "Sıfır Net Karbon" hedefine ulaşmayı taahhüt ediyor. Bu konuda sektöründe itici bir güç olmayı amaçlayan Decathlon ayrıca, tedarik zinciri boyunca sürdürülebilirliği sağlamak için tedarikçileri ve ortaklarıyla el ele çalışıyor. Bu işbirlikçi yaklaşımla, döngüselliğe ve artırılmış ürün yaşam döngüsüne dayalı yeni iş modelini benimseyen Decathlon, tüm süreçlerinde dekarbonizasyon çalışmalarını tedarikçileriyle birlikte yürütüyor.

Vodafone FLEX 2 yaşında Vodafone FLEX 2 yaşında


Kaynak: aa