İSTANBUL (AA) - Arzum, Ambiente Frankfurt 2024'e katılarak, inovatif bakış açısıyla geliştirdiği yeni ürünleri ve OKKA ailesini sektör devleri ile buluşturdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Arzum, 26-30 Ocak'ta gerçekleştirilen fuarda yeni ürünleri ve OKKA ailesiyle yerini aldı. Arzum, ayrıca fuar katılımcılarına kendi ürünleriyle hazırladığı Türk kahvesi ve farklı ikramlarda bulundu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, inovasyon ve tasarımın bir araya geldiği ve tüketicilerin deneyimle buluştuğu Ambiente Frankfurt'un Arzum için de son derece önemli bir deneyim alanı olduğunu bildirdi.

CarrefourSA'nın Bayilik Buluşmaları Antalya'da devam etti CarrefourSA'nın Bayilik Buluşmaları Antalya'da devam etti

Giray, fuarda, inovatif bakış açısı, kullanıcı deneyimine verdikleri önem ve tasarıma olan tutkularıyla geliştirdikleri birçok ürünü kullanıcılar ve sektörün gelişimine yön veren devler ile buluşturduklarını vurguladı.

Katılımcılara ve ziyaretçilere geleneksel bir fuar ziyaretinden daha fazlasını yaşatmak adına deneyim ve ürün bileşimini çok farklı bir kurguda şekillendirdiklerini kaydeden Giray, şu ifadeleri kullandı:

"Onlara faklı bir fuar deneyimi sunduk. Katılımcılar, ürünlerimizi ilk elden deneme fırsatı buldu. Yine dünyanın dört bir yanından gelen sektör temsilcileri, ürünlerimizle hazırladığımız ikramlarımızın tadına vardı. Bu sadece lezzet için değil ürünün yaşatacağı deneyimi hissettirmek açısından da oldukça önemli bir adım oldu. Ürününüzü ne kadar iyi anlatsanız da tanıtımınızda deneyim yoksa hep bir yanı eksik kalır. Biz birçok fuarda olduğu gibi bu fuarda da bu deneyime dikkat çekmek istedik. Ziyaretçilerimize, ürünlerimizi deneyimleterek gelecekte yaşayacakları konfor, tasarım ve inovatif farklılığı ürünü almadan önce yaşamalarını sağladık"

- "60'tan fazla ülkeye satış gerçekleştiriyoruz"

Serhan Giray, Ambiente Frankfurt 2024'ün yurt dışı pazarlar için önemine işaret ederek, "Bugün online ile beraber 60'tan fazla ülkeye satış gerçekleştiriyoruz. Son yıllarda Arzum'un yurt dışı pazarlardaki konumunu daha da güçlendirecek bir strateji değişikliği gerçekleştirdik. Almanya'da yüzde 100'üne sahip olduğumuz bağlı ortaklığımız Arzum Europe'u daha efektif kullanarak, müşterilerimize yerinde hizmet vermeye başladık. Bu şekilde markamız daha da güçlendi." açıklamalarında bulundu.

Yurt dışında mevcut pazarlarda paylarını büyütmeyi, bulunmadıkları pazarlara ise giriş yapmayı hedeflediklerini aktaran Giray, bu anlamda Ambiente Frankfurt 2024'ün kendilerini yurt dışı hedeflerine yaklaştıracak önemli girişimler arasında yer aldığını bildirdi.

Kaynak: aa