İSTANBUL (AA) - Arçelik, ileri mağazacılık uygulamaları ile tüketici deneyimini en üst düzeye çıkarma hedefiyle yeni nesil mağaza ağını genişletmeye devam ediyor.

CarrefourSA'nın Bayilik Buluşmaları Antalya'da devam etti CarrefourSA'nın Bayilik Buluşmaları Antalya'da devam etti

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Arçelik, yetkili satıcı ağına Arnavutköy, Axis AVM, Kağıthane, Sultangazi ve Florya'da 5 yeni nesil mağaza daha ekledi.

Sadece alışveriş mekanları yerine yaşam alanlarını ve kişisel deneyim fırsatlarını içinde barındıran yeni nesil mağazaların açılışları Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, Arçelik Satış Direktörü Benay Bakışkan ve şirketin bölge yetkililerinin katılımıyla gerçekleşti.

- "Yeni nesil mağazacılık konsepti ile genişletmeye devam ediyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, "Gelecek yıl 70'inci yaşını kutlayacağımız köklü marka mirasımızın ışığında 'İyiliği aşkla tasarlıyoruz'. Türkiye'nin aşk markası olarak ülkenin dört bir yanında 1500'den fazla Arçelik mağazasından oluşan ağımızı yeni nesil mağazacılık konsepti ile genişletmeye devam ediyoruz." ifadelerini kullandı.

Konsept mağazalarını, sadece bir alışveriş noktası olmasının ötesinde, tüketicileriyle kurdukları güçlü bağlarını daha da pekiştirdikleri buluşma noktaları olarak gördüklerini aktaran Dinçer, "Tüketicilerimiz, Arçelik ürünlerini deneyimlemek ve tasarımlarını yakından görmek istiyor. Biz de mağazalarımızda ürünleri deneyimleme imkanı sağlıyoruz. Yeni nesil mağazalarımızda tüketicilerimizi daha iyi tanıyarak onlara en uygun hizmeti sunma şansını elde ediyoruz." açıklamasında bulundu.

Dinçer, tüketicilerin hayatına birçok yenilik katan Arçelik'in ihtiyaç olan noktalarda tüm tüketicilere ulaşmak için yatırım yapmaya devam edeceğini belirterek, "Yıllardır tüketicilerimizin hayatına birçok yenilik katmış ve onlara yeni deneyimler yaşatmış bir şirket olarak yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Yeni konsept mağazalarımızda tüketicilerimizi yüksek teknolojiye sahip yenilikçi tasarımlarla buluştururken müşteri deneyimini de zenginleştiriyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

Online platformlarda da ürünleri keşfetme ve satın alma kolaylığı sağladıklarını aktaran Dinçer, "Tüketici odaklı ayrıcalıklı uygulamalarımızla donatılan mağazalarımız dijital perakende dönüşümü yolculuğumuzda önemli bir adım teşkil ediyor. Ülkemize dünyanın en modern perakende mağazalarını kazandırmayı hedefliyoruz. Yetkili satıcılarımızı bu konuda destekliyor ve teknolojik anlamda en ileri perakende uygulamalarını hayata geçiriyoruz." ifadelerini kullandı.



Kaynak: aa